RSS

S-a terminat si primul targ…

03 Apr

Nu credeam ca ma voi gandi cu tristete la momentul plecarii. Desi a fost scurt, am intrat intr-un fel de rutina. Chiar daca in prima seara am fost atat de obosita incat am adormit imbracata si m-am trezit buimaca pe la vreo 5 dimineata pentru a ma schimba si a ma baga la somn, ieri seara am venit fericiti spre casa, ne-am apucat sa mai facem vreo 3 oite si cativa trandafiri pentru doamnele si domnisoarele care au venit astazi sa ii cumpere. Dar, in seara asta , in afara de teme si referate pentru maine, nu mai avem nimic de facut. Si ramanem doar cu amintirea momentelor. Abia acum realizez ca am cunoscut niste oameni minunati, cu care cine stie cand ma voi mai intalni.

Concluzii despre targ? Sunt multe. In primul rand, jos palaria pentru organizatori, Alina si Cristi. Tin sa le multumesc pentru rabdarea cu care mi-au explicat fiecare chestiutza ( credeti-ma ca i-am stressat cat pentru 3 participanti la un loc, deoarece am avut 1000 de intrebari), pentru incurajari si vorbe bune. Cred ca daca ar fi fost vreo posibilitate infima sa alunge ei norii si sa aduca lumea in parc, ar fi facut-o si pe asta. Dar, din pacate, nu totul sta in mainile noastre. In al doilea rand, unii dintre expozanti au fost pur si simplu oameni extraordinari pe care ma bucur ca i-am intalnit si care mi-au castigat un deosebit respect pentru ei ca oameni, dar mai ales pentru ceea ce creeaza. Multa munca, multa migala, mult suflet in tot. Din pacate, vremea nu a tinut cu nici unii dintre noi, dar se putea si mai rau de atat.

In cele din urma, vreau sa le multumesc celor care au admirat, apreciat si, nu in ultimul rand, cumparat ceea ce le-a placut. Suntem fericiti ca am intalnit oameni care s-au entuziasmat la vederea stangaciilor noastre, au zambit cand au ales diverse brose si au apreciat ceea ce au vazut in targ.

In concluzie, singura parere de rau pe care o avem este ca s-a terminat. Dar, abia il asteptam pe urmatorul😀

 

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 3 Aprilie 2011 în Targ handmade

 

Lasă un răspuns

 
